vrijdag 1 januari 2010

sketch 5 anyoneforanya

dit kaartje heb ik gisteren nog gemaakt maar niet meer kunnen posten heb dit kaartje gemaakt met sketch 5 voor http://anyoneforanya.blogspot.com/

het is tevens een kaartje om een goed doel te steunen
op hobbyjournaal heeft marjan een oproepje gedaan
voor zelfgemaakte kaartjes te maken voor het kankerfonds die ze dan gaan proberen te verkopen
voor dit doel samen met nog andere dingen
dacht dit wil ik wel doen dit is dus ook mijn bijdrage

verder wil ik iedereen ook een gelukkig en gezond 2010 wensen
en dat al je dromen uit komen



bedankt om langs te komen
groetjes natacha

7 opmerkingen:

Unknown zei

Jij ook een mooi 2010 en je kaaartje is weer heel mooi en het gebaar zeker.
gr,Lean.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een prachtig kaartje Natacha!

mrsk06 zei

Great card espically the lettering take care sal x

Sharon Caudle zei

How adorable! Thanks so much for joining us at PTW! hugs!

Dora zei

Ik vind deze stempel zo enorm leuk, een erg lieve kaart!

Renata van Miltenburg zei

Wat een schattig kaartje, mooie letters ook. Alleen dacht ik niet dat dit een stempel van The Greeting Farm is (of loop ik nu zo achter?) Om in aanmerking te komen voor de prijs moet er wel een TGF stempel opzitten, niet huilen nu hoor ;) Enfin, we hebben er natuurlijk helemaal geen bezwaar tegen als je ons een kaartje laat zien met onze schets, dat is altijd hartstikke leuk!!

Gelukkig nieuwjaar!

Love from AFA?!

Renata

Hilde Suykerbuyk zei

leuke kaartjes weer natascha! en een goed doel steunen is altijd leuk!
gr. hilde