maandag 25 januari 2010

Challenge #1 In2stamps

mijn deelname voor de eerste challenge van de in2stamps challenge blog
http://in2stampschallenges.blogspot.com/
de opdacht was maak een kaart en gebruik daarbij 2 bruin en 2blauw tinten
en natuurlijk 1 van hun leuke stempeles mag niet ontbreken
ik heb gebruik gemaakt van de stempel Yummy for my tummy

dit is de voorkant van mijn kaartje:


zo ziet het kaartje eruit als het recht staat:


dit is de binnenkant van de kaart:


bedankt om langs te komen
groetjes natacha

14 opmerkingen:

Ann zei

Prachtige kaart Natacha ! Leuk dat je een detail uit de stempel hebt genomen en de vorm van je kaart is ook super !

groetjes
Ann

yvonne zei

Hoi natacha

wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Geweldig.

Oja ik heb je een award gegeven.zie mijn blog.

Gr Yvonne

chantal zei

hoi natacha
wat een schitterend kaartje
erg leuk gedaan
groetjes chantal

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Schitterend kaartje Natacha , prachtige vorm ... heel origineel !

Unknown zei

Mooi kaartje leuke stempel en gave kleuren .
gr,Lean.

Saskia zei

Natacha,

Oooh... zo'n mooie en lieve kaart! Dank je wel om deel te nemen aan de In2Stamps Challenge! Veel geluk!

Groetjes, Saskia :)

Dora zei

Je hebt er een werkelijk kunstwerkje van gemaakt erg mooi!

Wendy zei

Een heel toffe kaart hoor! Leuk dat je een stukje van de stempel gebruikt hebt. Heel mooi gedaan.
Tof dat je meegedaan hebt aan de challenge :)

Angélique zei

Wat een ontzettend leuke kaart!
Bedankt voor het meedoen met de challenge en succes :)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Crissy Armstrong zei

What a fantastic design! I love how this card opens. Its such a cute card too!

yvonne zei

Hoi Natacha

Ik heb op mijn blog een mooie Award voor je staan.

Die krijg je van mij om dat je vaak komt kijken.
Prettige dag.

Gr Yvonne

Caroline zei

wow wat een superkaart is dit
prachtige kleuren ook
Ja het is zeker heel druk op het werk en ik verdrink, af en toe doe ik zelfs aan diepzeeduiken lijkt het wel. Energie om te hobbyen is er momenteel totaal niet. De kaarten met de monogrammen hoop ik dit weekend er toch eens op te zetten
Liefs Caroline

Penni zei

What a great card! I love this fold. Great colouring too.

Thanks for joining in with our Challenge over at In2Stamps. Good Luck.

Hugs
Penni
X