donderdag 28 januari 2010

kreativ blogger award

deze award heb ik ontvangen van yvonne
http://yvonneshobbystime.blogspot.com/
waarvoor mijn dank is toch wel fijn om te ontvangen



nu is het de bedoeling dat ik 7 dingen vertel over mezelf:
-ik ben 28 jaar jong
-ik woon gelukkig samen met me vriend
-mijn favoriete bloemen zijn orchidieen
-ik snoep wel eens graag ;-)
-ik scrap heel graag
-ook maak ik graag kaartjes
-koop graag nieuwe spulletjes om te scrappen al heb ik al genoeg spulletjes ;-)
das wel herkenbaar denk ik

nu is het ook nog de bedoeling dat ik deze door geef aan 7 mensen:
-an
-ann
-caroline
-greet
-ingrid
-monica
-wendy

6 opmerkingen:

Wendy zei

Dank je wel Natacha voor deze lieve award. Het doet altijd veel plezier. Ik ga hem zeker op mijn blogje zetten.

Groetjes,
Wendy

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Heel erg bedankt Natacha , ben er heel blij mee , ik ga hem zo op mijn blog zetten !

An Zeelmaekers zei

merci meid voor deze award. Ik ga hem op mijn blog zetten

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Natacha!

Gefeliciteerd met je award!

Liefs Ida

Dora zei

Gefeliciteerd met je award!

Teerg zei

Eej Natacha, bedankt voor de award.
Joepie, mijn eerste ;-).
Ik zet hem direct op mijn blog zetten.
Groetjes Greet