dinsdag 28 december 2010

ATC met tape lifting techniek

Tape lifting kwam ik tegen op het sa forum daar had iemand dit geprobeerd
vond het er wel leuk uit zien en ook de techniek vond ik wel leuk.
Ik ben toen de oude papierbak in gedoken. Met gewoon plakband heb ik strookjes gemaakt en op een kaartje geplakt. Met je plakband druk je heel voorzichtig op een klein stukje tekst en dat stukje plakband plak je op je kaartje, net zolang tot je hele kaartje is bedekt. Je plakt het kriskras door en over elkaar. Vervolgens ga je je kaartje kleuren, ik heb gekozen voor alcoholinkt.
het plaatje kwam ook uit het tijdschrift vond het er wel mooi bij passen
om het kaartje af te maken
hier mijn kaartje dan



Bedankt om langs te komen en jullie fijne berichtjes
groetjes Natacha.

9 opmerkingen:

Lenet zei

he dat is gaaf zeg, ik ga die tuut eens opzoeken. gaaf ATC'tje geworden.

Unknown zei

jee dat ziet er gaaf uit zeg..mooi gedaan.
groetjes,Lean

chantal zei

schitterend kaatrje natacha
erg leuk gedaan
liefs chantal

marika zei

da ziet er cool uit!
knap gedaan

groetjes,marika

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Natacha.

Liefs Riet.

Dora zei

Wat is dat gaaf geworden, super!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gedaan Natacha!

Liefs Ida

natje zei

Prachtig!!
Heel mooi gedaan!

Groetjes

An Zeelmaekers zei

van deze techniek heb k nog nooit gehoord maart het ziet er super uit