zondag 21 november 2010

2 kerstkaartjes

Deze kerstkaart heb ik gemaakt met sketch 91 van Dutch Dare Card Challenges
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/
was al weer effe geleden dat ik hier nog aan mee gedaan heb
vond een leuke sketch om mee te werken
het papier dat ik heb gebruikt komt van kruidvat


Dit is een kaartje zonder sketch en ook gemaakt met papier van kruidvat
met dank aan Greet voor het labeltje en Caroline voor het afdrukje
Wens jullie allemaal nog een fijne gezellige zondag toe
groetjes Natacha


13 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterende kaartjes en dat papier van het kruitvat is
wel heel gaaf

gr hetty

chantal zei

schitterende kaarten natacha
erg leuk gedaan
liefs chantal

Caroline zei

wat een leuke kaartjes en dat stempeltje heb je echt prachtig ingekleurd
liefs caroline

celia zei

Hey Natacha, sorry dat ik zo weinig reageer,toch zie ik je kaartjes voorbij gaan/vliegen, wat ga je snel!!!
Deze kaartjes zijn weer toppie!!!
De papierblokjes van het kruidvat heb ik van een mama van onthaalkindjes gekregen en er staan hele mooie blaadjes tussen!Je hebt het weer goed weten te gebruiken!!!!
Heel veel liefs,Celia.

marika zei

mooie kaartjes!

groetjes,marika

Unknown zei

Mooi weer Natacha vind de kleuren combi's heel gaaf gedaan.
groetjes,Lean

Riet zei

Prachtige kaarten Natacha,leuke stempels,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Dora zei

Wat een mooie kaarten, erg lief!

natje zei

Prachtige kaartjes!!
Heel mooi papier .

Groetjes

Anette zei

Leuk dat je met deze mooie kaart meedoet met ons DDCC-blog!
Groetjes, Anette

kelly zei

Beautiful cards.Thanks for joining us at DDCC

An Zeelmaekers zei

super mooie kaartjes...ik geraak er maar niet aan toe om eraan te beginnen

CĂ©line zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor DDCC!! Leuk dat je hebt meegedaan!
Groetjes!