maandag 25 oktober 2010

Mijn dag kan niet meer stuk

Ik heb de leuke verjaardagscandy op Chantal haar blog gewonnen
ik ben er super blij mee wil haar bij deze nog eens heel erg bedanken hier is een linkje naar haar blog: http://chantalcards.blogspot.com/



Ook heb ik nog eens een Award ontvangen
daarvoor moet ik Christa heel erg bedanken: http://christaskaartjes.blogspot.com/





1. Thank de person who give it to me
2. Put the award on your blog
3. List 3 things about yourself
4. Post a pic you love
5. Pass on to 5 people


3. Ik ben een vrolijke en happy meid
Ik ben heel gelukkig met me ventje
buiten het scrapgebeuren doe ik graag nog eens iets actiever
dit is dan gaan mountenbiken

4. is moeilijk om 1 foto uit te zoeken
de foto's op m'n laatste lo vond ik wel leuk

5. An,Caroline,eveline,Marika,Valerie,


Bij deze wil ik ook iedereen nog eens bedanken voor het langs komen
en al jullie fijne reacties groetjes Natacha

4 opmerkingen:

chantal zei

hoi Natacha,
proficiat hoor.
Je pakketje is al onderweg.
Veel plezier ermee
liefs Chantal

Unknown zei

hihi gaaaf gefeliciteerd met je candy en award.
groetjes,lean

An Zeelmaekers zei

een hele dikke merci voor deze award!!! je verdient hem meid!

Teerg zei

Wow, super seg dat je die wedstrijd gewonnen hebt!
Veel plezier met je prijs!!
Het was natuurlijk ook een super kaartje waar je mee mee deed hé!!