Deze 2 kaartjes heb ik gemaakt om het kinderkankerfonds te steunen voor meer informatie kun je op Christa haar blog eens zien zij organiseerd deze http://christaskaartjes.blogspot.com/
Deze maand ben ik guestdesigner bij de Hobbyfarm http://hobbyfarmblog.blogspot.com/ met de sketch heb ik deze lo gemaakt en hem op een canvas geplakt voor de sketch kijk op hun blog
Heb de sketch nog eens gebruikt voor deze canvas heb hem wel gedraaid
voor deze
Bedankt om langs te komen en jullie fijne berichtjes
Deze kerstkaart heb ik gemaakt met de nieuwe sketch van Dutch Card Lovers http://dutchcardlovers.blogspot.com/ Het papier en de stempeltjes komen van kruidvat
Wens jullie nog een fijne zondag toe en bedankt voor jullie fijne reacties groetjes Natacha